Actieve quiz

Een quiz waarbij teams vragen beantwoorden en bij juiste antwoorden een spijker in een blok hout mogen slaan. Het eerste team dat de spijker volledig in het hout slaat, wint. Dit spel combineert kennis met fysieke activiteit.
Beeld-quiz-vorm

Een groepsbuilding-quiz waarbij teams afbeeldingen moeten identificeren en vragen beantwoorden in een circuitvorm. Dit spel kan worden aangepast met verschillende soorten afbeeldingen en zorgt voor een leuke en leerzame ervaring.
Barricade

Een actief groepsspel voor binnen waarbij teams proberen een eindpunt te bereiken door barricades te passeren. Het spel combineert strategie en teamwork, en vereist dat spelers opdrachten voltooien om verder te komen.
Carousseldiscussie

Een verwerkingsactiviteit waarbij deelnemers in twee cirkels tegenover elkaar zitten en discussiƫren over stellingen. Na een tijdje schuiven de deelnemers op en wisselen van rol, wat zorgt voor dynamische en afwisselende discussies.
Avond met ouderen

Een volledig programma waarin jongeren een avond doorbrengen met ouderen uit de gemeente. Het doel is om verbinding tussen generaties te stimuleren door middel van gesprekken, inleidingen, en gezellig samenzijn.
Bijbelstudieavond

Een volledig programma dat bestaat uit gebed, zingen, inleidingen en groepsstudie van bijbelgedeelten, gevolgd door een plenaire afronding. Dit programma biedt zowel kennisverwerving als meningsvorming, met ruimte voor verdieping in bijbelse thema’s.
Chaos

Een kennismakingsspel waarbij deelnemers in een kring zitten en meerdere voorwerpen rondgooien terwijl ze elkaars namen moeten onthouden. Dit spel wordt steeds drukker naarmate meer voorwerpen in het spel komen, wat zorgt voor veel hilariteit.
Blaasvoetbal

Een actief spel dat binnen wordt gespeeld, waarbij spelers met rietjes een tafeltennisballetje in het doel van de tegenpartij moeten blazen. Dit spel vereist teamwork en ademkracht, en zorgt voor veel plezier.
Boomvoetbal

Een actief buitenspel waarin elke speler een boom kiest en individueel voetbal speelt. Elke keer dat de boom van een speler geraakt wordt, verliest die een punt. De laatste speler met punten wint het spel.